Woensdag 17 juni
Wat ik vandaag gedaan heb
- Bullet positie fixed gemaakt, relatief aan de speler naar links en rechts
- Kleine tweaks aan de GUI CSS (inventory items pixelated i.p.v. blurred)
- Gefixed dat zombies flippen als ze het einde van het
- Beautification (items tactisch plaatsen, transitions toegevoegd)
- Meerdere spawnpoints (gedaan met Jesse)
- Eigenschappen per zombie wave (gedaan met Jesse)
Wat er nog moet gebeuren
Eigenlijk hebben we één level af van onze game. Het stuk narrative en tijdreizen hebben we in het concept uitgebreid behandeld en ook goed toegepast. Maar door de omvang van het project zijn we hier helaas niet aan toe gekomen. We hebben besloten om liever één level zo goed mogelijk uit te werken dan bijvoorbeeld 5 enorm basic en onafgewerkte levels te maken. De reden hiervoor is, is dat we op deze manier toch kunnen laten zien wat we kunnen en geleerd hebben tijdens deze CLE.
Wat ik nog wil gaan doen is met een aantal mensen die de game eerder getest hebben een nieuwe test te doen.
http://brambenik.nl/cle4/