Peer Feedback

Op woensdag 25 November kregen we de kans om met onze nieuwe peer groep  feedback te geven aan elkaar, dit is het resultaat dat opgeleverd is van mijn peers:

Jeremy:

Probeer wat duidelijker te zijn over wat je doel is. Na het voorbeeld werd het systeem dat je wou realiseren ook een stuk duidelijker, probeer de volgende keren dus wat visueler te zijn bij de uitleg van je systeem. Zo voorkom je onnodige miscommunicaties.

Tip: Denk ook aan functionaliteiten zoals de noodzaak van een ticket, dit ben ik wat vaker tegen gekomen bij systemen waar je tickets verstuurd.

Fija:

Duidelijk probleem, ticket service klinkt als een probleem waar op je een leuke originele manier je eigen draai aan kan geven.

Uitdaging is ook helder. De website is wel lastiger voor te stellen, het voorbeeld verduidelijkte dat enorm!

 

Conclusie:

De conclusie die ik van deze feedback kan onderbouwen is dat ik in de toekomst beter zal moeten, kunnen formuleren hoe mijn systeem in elkaar zit, wat het exacte doel is moet ook specifieker. Verder kreeg ik nog een tip om de noodzaak aan te geven voor de tickets die mijn systeem zullen gebruiken dit zal het verdere optimalisatie zijn van het project.