Leeswijzer: 5. Contentblock

Content block

Uitdagingen:

  • Je content is zodanig op het medium afgestemd dat het de ervaring van het product verrijkt;

Voor Celso de Sanders in periode twee heb ik gekozen om een website te gebruiken. Dit is tot stand gekomen doordat ik een website toch een stukje professionaliteit mee brengt. Ook kun je de style van de website aanpassen zodat het het de foto’s ondersteund, een Facebook interface kun je niet aanpassen.

 

  • Je kent de doelgroep en hebt daar je content zodanig op afgestemd dat het product de beoogde boodschap overbrengt;

Vertellen aan de hand van de foto’s en interviews en feedback van de kinderen (doelgroep) hoe het spel wordt aangepast op de doelgroep.

DoelgroepInterview overzicht van alle doelgroep interviews.

 

Doelgroep onderzoeken periode 2

 

  • Je content bevat doordachte visuele ondersteuning (foto’s, grafieken, schema’s, kleuren, beelden, lettertypes) en deze is zodanig afgestemd dat ze een geheel vormt;

Tekst over Indievelopment

Tekst over Campus Party

 

  • Je kunt een concept zodanig overtuigend presenteren dat de klant akkoord gaat met de voorgestelde uitwerking.

De website van voetenlos.nl bestond eerst uit maar een pagina waaruit de prijs en de informatie voor de massage naar boven komt. De opdrachtgever heeft echter bevonden dat het onoverzichtelijk is als je bijvoorbeeld alleen het prijs verschil wilt bekijken. Ook heeft ze laatst aangegeven dat ze liever geen tekst meer zit in op de aanbod pagina. Tenzij de gebruiker er op klikt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *