User stories:

  1. Als klant wil ik een snelle reparatie, zodat ik weer snel mijn auto kan gebruiken.
  2. Als klant wil ik betaalbaar onderhoud, zodat ik mijn geld nog ergens anders aan kan besteden.
  3. Als klant wil ik duidelijkheid over de werkzaamheden, zodat ik weet wat er met mijn auto gebeurd.
  4. Als klant wil ik een bevestiging van mijn afspraak, zodat ik die eenvoudig terug kan vinden.
  5. Als klant wil ik de optie voor een leenauto, zodat ik nog wel naar mijn werk kan.
  6. Als klant wil ik dat ik kan inloggen en mijn gegevens onthouden worden, zodat het volgende keer sneller gaat met reserveren.
  7. Als klant wil ik eventuele bijkomende kosten duidelijk kunnen zien, zodat ik hiermee rekening kan houden en niet voor verrassingen kom te staan.
Categorieën: Geen categorie

0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Follow View Follow Follow