WEEK 3/ Spelregels MoSCoW/ Objecten/Trello / UML/ Gameplay Element

Zoals altijd is de dag begonnen met een daily stand-up

Vandaag moest er gewerkt worden aan

De spel regels hebben we de vorige sprint al uitgetypt

Deze hebben we gezamenlijk besproken en de MoSCoW methode gebruikt om het te ranken van must naar wont haves.

Hierna ben ik aan de slag gegaan met mijn deel van de UML diagram. Iedereen uit het team heeft een eigen level en uiteindelijk doen we alles bij elkaar en bekijken we de gelijkenissen.

Veder ben heb ik een begin gemaakt aan de gameplay element die woensdag af moet.

Ook heb ik de Trello geupdate.


Woensdag

Ik heb een bewegend Gameplay element gemaakt. Met een zombie wanneer ik op de broser klik dan komt er steeds een zombie en hij beweegt ook.

Ook heb ik gezamenlijk met het team een UML diagram gemaakt, geprioriteerd en een taakverdeling gemaakt.

Eerst had ik mijn eigen level verwerkt in een UML bestand en derest van het team ook. Hierna zijn we samen gekomen en hebben we al onze elementen bij elkaar gedaan en een algemene UML diagram voor de hele game gemaakt.

Na het maken van de diagram hebben we de taken verdeeld onder het team en hebben we het geprioriteerd.

Eerst zijn er user stories gemaakt op basis van de spelregels, deze hebben wij geplaatst in de exel bestand. Na de user stories zijn er taken en acceptatie critera ingevoegd.

De user stories zijn geprioriteerd doormiddel van de MoSCoW methode, ook hebben we er een tijd aan gegeven dus hoelang iets kan duren.

Hierna zijn de taken verdeel onder de teamleden en is er een globale planning per week gemaakt.

Ook heb ik alle taken op trello gezet.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *